Звіт про роботу
над методичним питанням учителя української мови та
літератури Гулої Людмили Анатоліївни
2020-2021 н.р.
Упродовж 2020-2021 н. р. працювала над методичним питанням "Застосування
інноваційних методів навчання для формування комунікативних компетентностей
учнів на уроках української мови та літератури". Реалізацію означеного питання
здійснювала через навчально-виховну діяльність, позакласну роботу з предмета,
роботу з обдарованими та здібними учнями. Розробила та провела наступні заходи
та види діяльності:
-
заохотила
вихованців 6-х класів до конкурсу, організованого музеєм В.О. Сухомлинського
«Казка-дитинство думки» (осучаснення казок педагога-земляка,), в якому учні
зайняли призове місце та були нагороджені книгою «Бджолина мелодія»;
-
залучила
школярів до участі в Дні української писемності та мови: створила з учнями 8-Б класу тематичні буклети;
- розробила та
провела урок української літератури з елементами STEM-освіти (в рамках
інженерного тижня) за твором Емми Андієвської «Казка про Яян», 6-В клас;
-
до
150-річчя від дня народження Лесі Українки залучила учнів до створення коміксів "Сторінками життя видатної поетеси»;
-
у рамках
Шевченківських днів створила філворди до
життєвого та творчого шляху Кобзаря;
-
долучилася
до флешмобу «Невмируще слово Кобзаря»: поповнила персональний Ютуб-канал
читанням поезії Т. Шевченка;
-
організувала серед учнів 6-х класів створення листівок до
Всесвітнього Дня Землі;
Займалася самоосвітньою діяльністю, одержала
сертифікати:
-
за
проходження онлайн-курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання» для
педагогів та керівників шкіл;
-
за участь у
діяльності «STEM-школи-2021»;
-
за участь в
онлайн-толоці EdCamp Ukraine.
Долучилася до серії вебінарів у
рамках запровадження пілотного проєкту НУШ в базову освіту.
Поширювала досвід роботи над фаховим питанням під час методичних заходів:
- на засіданні ШМО презентувала використання Інтернет-ресурсів у роботі
вчителів-філологів;
- до засідання педагогічної ради з
питання «Урок у
площині сучасного бачення процесу навчання» розробила партитуру уроку розвитку зв’язного мовлення, 5 клас, з теми
«Усний переказ тексту художнього стилю з елементами опису тварини»;
- на засіданні педагогічної ради з питання «Успішність учня - якість
роботи вчителя» поділилася досвідом роботи щодо запровадження моделі змішаного
навчання, а також презентувала дистанційний урок української літератури у 8-Б
класі з теми Ю. Винничук «Місце для дракона» із застосуванням елементів зазначеної
моделі.
Підготувала ученицю 8-Б класу Голишеву Катерину до Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді (ІІІ (обласний) етап – І місце). Підготувала учнів 8-А класу (Татарчук Анну) та 8-Б класу (Дорофеєву Анастасію) до Всеукраїнського відкритого марафону з української мови імені Петра Яцика.
Атестувалася як заступник директора з навчально-виховної роботи. Розробила стратегію розвитку
закладу освіти: методичний аспект. За рішенням
атестаційної комісії підтвердила відповідність займаній посаді.
Завдання на 2021-2022 н.р.
1.
Продовжити роботу
над методичним питання "Застосування інноваційних методів навчання для
формування комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови та
літератури".
2.
Долучитися до методичних заходів, вебінарів,
онлайн-курсів, які сприяють підвищенню фахової майстерності.
3.
Системно працювати над запровадженням державних
стандартів НУШ.
4.
Продовжити роботу з обдарованими та здібними
учнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар