середу, 26 травня 2021 р.

 

Звіт про роботу

над методичним питанням учителя української мови та літератури Гулої Людмили Анатоліївни

2020-2021 н.р.

Упродовж 2020-2021 н. р. працювала над методичним питанням "Застосування інноваційних методів навчання для формування комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови та літератури". Реалізацію означеного питання здійснювала через навчально-виховну діяльність, позакласну роботу з предмета, роботу з обдарованими та здібними учнями. Розробила та провела наступні заходи та види діяльності:

-         заохотила вихованців 6-х класів до конкурсу, організованого музеєм                 В.О. Сухомлинського «Казка-дитинство думки» (осучаснення казок педагога-земляка,), в якому учні зайняли призове місце та були нагороджені книгою «Бджолина мелодія»;

-         залучила школярів до участі в Дні української писемності та мови: створила з учнями 8-Б класу тематичні буклети;

-       розробила та провела урок української літератури з елементами STEM-освіти (в рамках інженерного тижня) за твором Емми Андієвської «Казка про Яян», 6-В клас;

-         до 150-річчя від дня народження Лесі Українки  залучила учнів до створення коміксів "Сторінками життя видатної поетеси»;

-         у рамках Шевченківських днів створила  філворди до життєвого та творчого шляху Кобзаря;

-         долучилася до флешмобу «Невмируще слово Кобзаря»: поповнила персональний Ютуб-канал читанням поезії Т. Шевченка;

-         організувала  серед учнів 6-х класів створення листівок до Всесвітнього Дня Землі;

Займалася самоосвітньою діяльністю, одержала сертифікати:

-         за проходження онлайн-курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників шкіл;

-         за участь у діяльності «STEM-школи-2021»;

-         за участь в онлайн-толоці EdCamp Ukraine.

Долучилася до серії вебінарів у рамках запровадження пілотного проєкту НУШ в базову освіту.

Поширювала досвід роботи над фаховим питанням під час методичних заходів:

- на засіданні ШМО презентувала використання Інтернет-ресурсів у роботі вчителів-філологів;

- до  засідання педагогічної ради з питання  «Урок у площині сучасного бачення процесу навчання» розробила партитуру уроку розвитку зв’язного мовлення, 5 клас, з теми «Усний переказ тексту художнього стилю з елементами опису тварини»;

- на засіданні педагогічної ради з питання «Успішність учня - якість роботи вчителя» поділилася досвідом роботи щодо запровадження моделі змішаного навчання, а також презентувала дистанційний урок української літератури у 8-Б класі з теми Ю. Винничук «Місце для дракона» із застосуванням елементів зазначеної моделі.

Підготувала ученицю 8-Б класу Голишеву Катерину до Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді  (ІІІ (обласний) етап – І місце). Підготувала учнів 8-А класу (Татарчук Анну) та 8-Б класу (Дорофеєву Анастасію) до Всеукраїнського відкритого марафону з української мови імені Петра Яцика.

Атестувалася як заступник директора з навчально-виховної роботи. Розробила стратегію розвитку закладу освіти: методичний аспект. За рішенням атестаційної комісії підтвердила відповідність займаній посаді.

         Завдання на 2021-2022 н.р.

1.     Продовжити роботу над методичним питання "Застосування інноваційних методів навчання для формування комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови та літератури".

2.     Долучитися до методичних заходів, вебінарів, онлайн-курсів, які сприяють підвищенню фахової майстерності.

3.     Системно працювати над запровадженням державних стандартів НУШ.

4.     Продовжити роботу з обдарованими та здібними учнями.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар