Звіт про роботу
вчителя української мови та літератури
Гулої Людмили Анатоліївни
за 2019-2020 н.р.
Упродовж 2019-2020
н.р. працювала над реалізацією методичного питання "Застосування інноваційних методів навчання для
формування комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови та
літератури". Постійно підвищувала свій фаховий та професійний рівень. Брала участь
у наступних заходах:
-
вебінарі STEM- дні: організація та проведення (сертифікат
№В155-107909 від 26.07.19 р.);
-
вебінарі «Як організувати дистанційне
навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» (сертифікат № 8245-107909 від 20
березня 2020 р.);
-
у дистанційному тренінгу Використання скрайбінгу в освітньому процесі»
(сертифікат, листопад 2019 р.);
-
у дистанційному курсі
«STEM-школа-2020» (сертифікат №439
від 02 березня 2020 року);
-
Антикризовому
онлайн-EdCamp Ukraine 2020 (сертифікат
№755 від 17.04.2020 р.);
-
заходах, організованих ТОВ «Освітній
проєкт «На Урок» (пройшла курс «Лайфхаки з української мови (березень, 2020
р.));
-
заходах, організованих Всеукраїнським освітнім проєктом «Всеосвіта»
та електронною освітньою платформою
«МійКлас»;
-
онлайн-курсі, організованому ОП «PROMETEUS»
(курс «Осмислені й переосмислені» (березень, 2020 р.) та курс «Критичне
мислення для освітян (лютий 2020р.));
-
в онлайн-курсі на платформі онлайн-освіти EdEra «Участь батьків у організації інклюзивного навчання» (сертифікат від 16.02.20р.);
-
у конференції
освітнього проєкту всеукраїнського рівня, організованій Інститутом модернізації
змісту освіти на платформі ATOMHUB з питання «Електронні журнали та щоденники» (травень, 2020р.)
Створювала
інтерактивні онлайн-тести на платформі освітнього проєкту «На
Урок», одержала сертифікат
учителя-практика.
Підвищила кваліфікацію в Центрі підвищення
кваліфікації та професійної адаптації при Кременчуцькому національному
університеті імені М. Остроградського за програмою «Удосконалення
організації та змісту навчання» для
керівників навчальних закладів та
вчителів української мови і літератури.
Атестувалася, підтвердила кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої
категорії» та підтвердила педагогічне звання «учитель-методист».
Постійно поповнюю блог http://blog-ludmila.blogspot.com/ навчальними
матеріалами. Поширювала педагогічний досвід під час методичних заходів: брала
участь у тижнях, присвячених В.О. Сухомлинському та Т.Г. Шевченку. Провела
відкритий урок української
літератури з елементами STEM – методики в 6-А класі з теми «Микола Вороний
«Євшан-зілля» - поема про…».
Налагодила співпрацю з обдарованими та
здібними учнями. Результатом цієї роботи стали перемоги учнів: у Всеукраїнській олімпіаді
з української мови та літератури, ІІ етап (ІІ місце Голишева Катерина, 7-Б клас, ІІ місце Татарчук
Анна, 7-А клас, ІІІ місце Дорофеєва Анастасія, 7-Б клас); у Міжнародному
конкурсі з української мови імені Петра Яцика, ІІ етап (ІІ місце Голишева
Катерина, 7-Б клас).
Залучила учнів 5-В класу до
літературного конкурсу «Казка-дитинство думки», організованого
музеєм В.Сухомлинського.
Спонукала учнів 5-7 класів до
участі в українознавчій грі «Соняшник».
Результатом вдало
організованого освітнього процесу став високий та достатній рівень навченості
учнів з української мови та літератури:
|
№ з/п |
Предмет |
Клас |
К-ть учнів |
Рівень навченості |
|
1. |
Українська мова |
5-В |
14 |
87% |
|
6-А |
15 |
67% |
||
|
7-А |
21 |
58% |
||
|
7-Б |
22 |
81% |
||
|
2. |
Українська література |
5-В |
27 |
69% |
|
6-А |
27 |
75% |
||
|
7-Б |
22 |
66% |
У 2020-2021 н. р. планую:
-
продовжити
роботу над реалізацією методичного питання "Застосування інноваційних методів навчання для формування комунікативних
компетентностей учнів на уроках української мови та літератури";
-
продовжити діяльність, спрямовану на підвищення
фахового рівня;
-
залучати учнів до участі в конкурсах філологічного
спрямування;
-
плідно працювати з обдарованими та здібними учнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар